Продавець Інтернет-магазин швейної техніки розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
504 відгуків
promo_banner

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

Магазин швейної техніки
+380 (66) 159-38-15Vodafone
+380 (93) 944-88-17Life - (Viber, WhatsApp, Telegram)
Додати відгук

Історія створення та розвитку бренду Necchi

Історія створення та розвитку бренду Necchi

Історія бренду Necchi

Виробнича діяльність Necchi почалася з батька Вітторіо Некки, Амброджо Некки, який взяв на себе і продовжив професію засновника, успадковану від його сім'ї. В кінці 1880 року він прийняв сімейну фабрику в центрі Павії, на якому працювало 170 робітників і будувалися чавунні запчастини для машин.

Перший виробник швейних машин в Італії

Після Першої світової війни Вітторіо Некки зрозумів, що ливарного бізнесу його сім'ї необхідно шукати новий напрямок для процвітання в мінливому світі бізнесу. Офіційний сайт Necchi повідомляє нам: «Коли його дружина попросила його купити їй швейну машину, її єдиним вибором були імпортні моделі, зроблені в США і Північній Європі. У Вітторіо була ідея: чому б не створити першу італійську компанію по виробництву швейних машин?»
Necchi випустила свою першу швейну машину з ручним управлінням до 1924 році, виробляючи близько 2000 машин на рік.

1930
Виробництво зросло до 19 669 комплектів на рік, понад 2000 комплектів яких експортуються у 30 країн світу.
 
 
1932
Розроблена перша швейна машина для домашнього використання з зигзагоподібними рядками, що дозволило виконувати безліч декоративних строчок, в тому числі і петлі.
 
 
1945

Підрозділи компанії, в тому числі - ливарне виробництво, промислові швейні машини, швейні машини і виробництво побутової меблів, яка потім встановлювалися на машини, вже характеризуються дискретної ступенем інтеграції виробництв.

До 1940-х років Necchi домігся міжнародного успіху, прийнявши метод розширення: торгові точки були створені незалежними підприємцями або «дилерами» по всьому світу.

Леон Джолсон був одним з таких дилерів, який справив величезний вплив на присутність Necchi в США. Джолсон був поляком, який перетворився з жебрака американського іммігранта в заможного підприємця протягом трьох коротких років після прибуття в Нью-Йорк в 1947 році. Помітивши, що у швейному світі Нью-Йорка були в продажу тільки основні швейні машини, Джолсон переконав Вітторіо Некки про видачу ліцензії на дистрибуцію торгової марки Necchi Джолсону в США. Коли Джолсон особисто зустрівся з Вітторіо в Павії, Італія, щоб поділитися своїм баченням розширення Necchi в Америці, «старий» - як багато хто називав Вітторіо - погодився і протягом двох тижнів 10 000 замовлень було зроблено.
Через Джолсон Некки продав модель з литих дисків, які вставлялися в машину для створення рясних стібків і малюнків вишивання. Це було несхоже на все, що бачив більшість американців, і це допомогло підтримати нову еру «зроби сам» серед жінок середнього класу, як раз до процвітання повоєнних 1950-х років.
К 1947 году Necchi произвела 40% из 120 000 машин, произведенных в Италии в этом году. К 1948 году компания производила 75 000 машин в год, распространяемых по всему миру. Фабрика в Павии, Италия, объединила четыре производственные линии, включая литейные, бытовые и бытовые швейные машины, а также производство корпусов.

1946
Necchi постоянно расширяется и нанимает 4500 рабочих, которые производят 1000 машин в день и продают более 10 000 розничных продавцов. США и Европа импортировали эти высококачественные итальянские машины.
 
1954
Necchi створив «SUPERNOV», яка була удостоєна премії «Compasso d'or». Це перший автомат. І дизайнери офіційно беруть участь у розробці швейної машини. Також підтримало відому актрису Софі Лорен, щоб рекламувати цей інноваційний продукт.
 
1956

Mirella, яка запропонувала новаторський сучасний дизайн. Некки використав основну форму на наступних моделях, таких як Lydia.

 

1970
В 70-х роках була розроблена і виготовлена перша швейна машина з електричною педаллю.
 
 
1983
Додані моделі з сучасним дизайном, такі як «LOGICA». Дана модель була оснащена електронною панеллю управління, розроблена в 1983 році Джорджетто Джуджаро.
 
1990
Necchi розробив абсолютно інноваційну маркетингову стратегію для розширення асортименту швейних машин марки Vigorelli і Millepunti, які також є класичної і популярної маркою в Італії.
2019

Сьогодні клієнти по всьому світу можуть знайти швейні машини Necchi надійного якості та відмінного дизайну. У ювілейний рік Некки в 2019 році нова серія представлена на ринку.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner