Як продати свої швейні проекти

Як продати свої швейні проекти
Ви любите шити для себе, своєї сім'ї та друзів? Усі завжди кажуть вам, що вам слід розпочати продавати свої швейні проекти? Якщо ви готові використати свої навички шиття, щоб трохи підзаробити, є платформи для створення свого магазину. Ринок України пропонує широкій аудиторії ринок товарів ручної роботи, унікальних вінтажних знахідок та товарів для рукоділля. Це означає, що у вас буде можливість продавати товари величезній юрбі покупців, які шукають товари ручної роботи.
Магазин України легко налаштувати, тож ви зможете швидко почати продавати свої швейні проекти. Нижче наведено покрокове керівництво, яке допоможе вам стати на правильну ногу під час відкриття магазину та продажу швейних виробів.
Що потрібно знати, перш ніж створювати
Перший крок, перш ніж ви зможете почати збирати це з'ясувати, що ви збираєтеся продавати.
Подумайте про швейні проекти, які ви робили у минулому. Чи були якісь конкретні проекти, над якими вам було дуже весело працювати? Швидкі, корисні та веселі проекти? Можливо, ви зробили якусь річ, яку всі довкола прокоментували і порадили вам почати продавати. Це відмінна відправна точка для ухвалення рішення про те, який тип продукції виробляти та продавати.
Щоб ви могли почати мозковий штурм, склали список з кількох кумедних і простих речей, які можна пошити та продати на Etsy.
10 найкращих швейних проектів, які добре продаються
Є кілька категорій, в яких ви можете реалізувати свої швейні таланти та креативність. Вибір того, які продукти будуть продаватися найшвидше і приносити найбільший дохід, може виявитися непростим завданням, тому ми склали список з 10 найкращих швейних проектів, які добре продаються і за цінами, які є найбільш привабливими для онлайн-покупців.
Ось 10 найкращих швейних проектів, які ви можете зробити та почати продавати вже сьогодні!
- Сумки та гаманці
- Підставки
- Ковдри
- Скатертини та доріжки для столу
- Штори
- Зразок елементів
- Подушечки для голок
- Кухонні рушники
- Декоративні подушки
- Фартухи
Як ви можете бачити з цього списку, деякі з цих речей легко пошити та продати, а інші краще підходять для більш просунутих швейних майстрів. Однією з найбільш популярних речей, які можна шити і продавати, є ковдри, тому, якщо вам пощастило, що у вас є швейна машина або ви хочете почати вистібати, зараз найкращий час.
Розрахувати час та матеріали
Після того, як ви вирішили, що збираєтеся продавати вам потрібно з'ясувати, за скільки ви збираєтеся це продати! Важливо не просто так це зробити. Витратьте час, щоб підрахувати, скільки часу та матеріалів піде на кожен проект, і точно визначити, скільки вам коштуватиме виготовлення предмета.
Почніть з підрахунку, скільки вам коштуватимуть матеріали, використані у кожному проекті. Наприклад, якщо ви продаєте скатертини з чотирьох ярдів тканини, розрахуйте вартість тканини, а також ниток, голок для швейних машин і будь-яких інших матеріалів, які ви використовуєте в процесі.
Потім зшийте по кілька екземплярів кожного предмета, який плануєте продати, і відстежуйте середній час, який знадобиться на виготовлення кожного з них. Визначте, яку погодинну ставку, на вашу думку, коштує ваш час, і помножте її на кількість годин, необхідних для завершення кожного проекту. Додайте це до вартості матеріалів.
Як тільки ви дізнаєтесь загальну вартість, включаючи матеріали, час та плату за платформу, додайте до цієї суми 10–20 %, якщо це можливо. Скільки ви можете додати, якщо таке є, залежатиме від ринку; перевірте інших продавців, які пропонують аналогічні товари, та постарайтеся не встановлювати собі ціну набагато вищу чи нижчу, ніж у конкурентів.
Створіть свої лістинги
Нарешті, коли ваші швейні проекти визначені та ціни визначені, настав час розпочати налаштування ваших списків!
Почніть з отримання чудових фотографій кожного з ваших продуктів. Фотографії — один із найважливіших аспектів будь-якого оголошення; хороші фотографії можуть зіграти вирішальну роль у тому, щоб отримати клік від потенційного клієнта або просто перегорнути його. Постарайтеся зробити цікаві, стилізовані фотографії, на яких буде показаний товар. Також краще включити кілька різних точок зору, щоб ваші клієнти могли бути на 100% впевнені, що вони отримають.
Коли фотографії будуть готові, вам потрібно написати назву та опис вашого оголошення. Обов'язково вкажіть ключові слова, які шукатимуть ваші потенційні клієнти. Постарайтеся написати докладний опис, що охоплює всі питання, які можуть виникнути у потенційного покупця; якщо вони залишаться питання без відповідей, вони, швидше за все, підуть і знайдуть інший продукт.
Відкриття та просування вашого магазину
Завдяки вашим привабливим фотографіям та докладним описам ви готові відкрити свій магазин та почати отримувати замовлення!
Запустіть свій магазин, але не забудьте виявити терпіння. Перш ніж пошукова система підбере ваші оголошення, і їх зможуть знайти нові клієнти, може пройти деякий час.
Небагато вивчення маркетингу може допомогти вам залучити більше клієнтів у ваш магазин. Почніть з усного маркетингу, розповідаючи всій своїй сім'ї та друзям про свій новий бізнес. Це допоможе вам зрушити з мертвої точки і залучити до вашого магазину кілька замовлень та відгуків.
Зрештою, коли ви почнете отримувати замовлення, обов'язково зосередьтеся на підтримці щасливих стосунків із клієнтами. Ви хочете, щоб ваші клієнти відчували турботу та подяку, щоб вони продовжували повертатися, розповідати своїм друзям про ваш магазин та залишати вам захоплені відгуки!